5 lipca 2019

Komfort w biznesie

Komfort w biznesie

Doskonała lokalizacja w centrum Polski, najnowsze rozwiązania technologiczne, pomocna obsługa i kojące leśne otoczenie, tworzą idealne miejsce wydarzeń biznesowych

Wybierz przestrzeń dopasowaną do Twoich potrzeb

Istotne wydarzenia firmowe wymagają właściwej oprawy, by zapadły na długo w pamięci uczestników i przyniosły wymierne korzyści biznesowe.

Począwszy od przełomowych wydarzeń, którym towarzyszy synergia gry światłem, obrazem i dźwiękiem tworzących niepowtarzalny klimat, zwieńczonych okazałym bankietem. Poprzez szkolenia, rozwijające pracowników w leśnych przestrzeniach.Kończąc na kameralnych spotkaniach kadry kierowniczej w komfortowych warunkach.

Sale konferencyjno - bankietowe

Niepowtarzalny i wyjątkowy klimat będący nieodzownym elementem przełomowych wydarzeń firmy sprawia, 
że pozostają one na długo w pamięci uczestników. Do ich organizacji polecamy Salę D i B, w których nabiorą szczególnej ważności.

Ich powierzchnia, 232m2 i 110m2, daje możliwość pomieszczenia 200 oraz 80 uczestników. Swoboda aranżacji, aż w siedmiu ustawieniach, sprawia , że mają szereg zastosowań nawet podczas jednego wydarzenia – od prezentacji dla całej firmy, po bankiet wieczorny połączony z wręczaniem nagród. Sala D jest także doskonałym miejscem na organizację targów, kontraktacji czy koktajli.

Ustawienia Sal B i D

Ułożenie:
"podkowa zewnętrzna"

Sala B: 47 osób
Sala D: 75 osób


Ułożenie szkolne

Sala B: 47 osób
Sala D: 100 osób


Ułożenie teatralne

Sala B: 88 osób
Sala D: 220 osób

Sale spotkaniowo - szkoleniowe

Stylowa Sala C (VIP) w artystycznej aranżacji, jest idealnym miejscem na spotkania najważniejszych osób w firmie. Klimat sztuki, piękne stoły, wygodne krzesła, stół kawiarniany, mini barek, wyjście na taras oraz multimedia, sprawiają, że każde spotkanie menadżerów będzie przyjemnością i sprzyjało podejmowaniu kluczowych decyzji biznesowych.

Niezwykle jasna i kameralna Sala 007 jest doskonałym miejscem na spotkania w wąskim gronie menadżerów, którym zależy na sprawnej komunikacji i szybkiemu podjęciu ważnych decyzji.  Wyposażona w rzutnik multimedialny, flip chart oraz wygodne krzesła idealnie sprawdza się w ustawieniu podkowy zewnętrznej. Dodatkowo można w niej przeprowadzić kreatywne burze mózgów, dynamiczne szkolenia czy wymagające szczególnej atencji rozmowy oceny wyników pracowników.

Ustawienia Sal A i C

Ułożenie:
"podkowa zewnętrzna"

Sala A: 27 osób
Sala C: 25 osób


Ułożenie szkolne

Sala A: 20 osób
Sala C: 16 osób


Ułożenie teatralne

Sala A: 45 osób
Sala C: 40 osób

Właściwe przekazanie wiedzy pracownikom, omówienie wyników cząstkowych czy przeszkolenie zespołów,
by osiągali jeszcze lepsze wyniki wymaga komfortu przeprowadzanych spotkań.

Sale A i E dają taką przestrzeń. Wyposażone w rzutniki multimedialne, flip charty i możliwość sprawnej aranżacji ustawienia na trzy sposoby, zapewniają powodzenie realizacji celów danego spotkania.

Na szczególną uwagę zasługuje Sala E. Jej położenie poza budynkiem hotelowym, w kompleksie rekreacyjnym, zapewnia ciszę i niekiedy potrzebną izolację, by omówić szczególnie poufne tematy. Dodatkowo uczestnicy mają
do dyspozycji całą przestrzeń bilardowo-klubową w której mogą pracować w swobodnej atmosferze, w podgrupach. Kontakt z obsługą hotelu zapewnia dedykowana linia telefoniczna.

Ustawienia Sal E i 007

Ułożenie:
"podkowa zewnętrzna"

Sala E: 27 osób
Sala 007: 15 osób


Ułożenie szkolne

Sala E: 20 osób


Ułożenie teatralne

Sala E: 45 osób
Sala 007: 20 osób

Lobby hotelowe

Natchnieni sztuką i naturą, przy współpracy z artystami, stworzyliśmy przestrzeń niezwykłą, nadając hotelowemu lobby wyjątkowego charakteru.

Meble cieszą nie tylko swoją wygodą, ale i artystycznym designem. Zasiadając w nich poczują się Państwo szczególnie. Na ścianach zawisły obrazy, obok których trudno przejść obojętnym. Zwyczajowo goście zatrzymują się przy każdym z nich na kilka dłuższych chwil, by nadając efektowi pociągnięć pędzla, własnych zgłębionych interpretacji i zachwycając się ich szczegółowością. Wyeksponowane rośliny koją zmysły, gra świateł sprawia, że to miejsce nigdy nie jawi się takim samym.

Lobby to miejsce na odpoczynek, spotkanie, poza kuluarowe rozmowy oraz odkrywanie dotąd nieznanych przestrzeni.

Przerwy kawowe

Przerwa kawowa jest obowiązkowym elementem każdego spotkania biznesowego. W swoim tradycyjnym wydaniu, krótkiego i szybkiego przerywnika, już dawno przestała spełniać swoją tą podstawową funkcję.
Dziś w czasie jej trwania tworzy się przestrzeń
do nawiązywania kontaktów, wymiany poglądów, przełamywania barier czy regeneracji sił.

Dlatego warto zadbać o jej wysoki standard,
by czas w trakcie lub między spotkaniami był jakościowym dopełnieniem całości wydarzenia. W swojej ofercie posiadamy szereg propozycji zestawów dopasowanych
do rangi, długości i dynamiki spotkań.

A czym dla Państwa ma być przerwa kawowa?

Napiszcie, a spełnimy każde oczekiwania!

Leśne przestrzenie szkoleniowe

Kojący klimat otoczenia leśnego sprzyja głębokiemu refleksyjnemu myśleniu, a wiosenno-letnie promienie słońca dają nowej energii, by rozpocząć nowy rozdział
w życiu firmy.

Wychodząc poza konwenanse i utarte schematy prowadzenia szkoleń i spotkań dajemy do Państwa dyspozycji zieloną przestrzeń przy hotelową, gdzie w trzech dedykowanych miejscach (zwanych kręgami), na pufach, ławkach czy trawie, przy wykorzystaniu flip chartów mogą Państwo przeprowadzić skuteczne szkolenia, burze mózgów, spotkania w podgrupach.

Konferencje plenerowe

Szukacie Państwo pomysłu na wyjątkową konferencję?

Skorzystacie z bliskości natury i zorganizuj konferencję
​w plenerze. Promienie słońca, świeże powietrze, zapach natury w połączeniu z doskonałą obsługą wyzwolą
w uczestnikach wydarzenia niespotykane wcześniej pokłady energii i kreatywności.

Przeprowadźcie część merytoryczną pod specjalnym półotwartym namiotem, część integracyjną na leśnej polanie, a posiłki zjedzcie wspólnie pośród drzew
lub w Grilowej Chacie. Nasz Szef Kuchni, przygotował specjalne menu Pasta&Grill, aby również kubki smakowe mogły zachwycić się świeżością potraw.